söndag 28 november 2010

It's like wishing for rain

Tillbaka i hammarstrand efter ett par dagar i staden med min älskling.
Det kändes inte alls okej att hoppa på bussen och åka bort från peder, och helst av allt skulle jag vilja packa mina grejor och åka tillbaka. Dock måste jag vänta eftersom det är mer cirkus ett halvår tills jag kan packa på riktigt och flytta. Som jag längtar. 

Har jätte ont i magen och mår allmänt illa. Förhoppningsvis är det inte pga av jag druckit vatten i stan under helgen, utan att jag bara fått lite andra symtom med på köpet när jag fick min mega förkylning. Förhoppningsvis. 

Orkar helt enkelt inte ens förklara vad vi gjort i helgen, förutom att jag haft behövligt mys med min peder. Mer vet jag att ni inte behöver veta för att ni ska känna er lugna att jag haft en riktigt bra helg. Så, ni kan vara lugna. Jag lovar.

En gång var du allt jag någonsin velat vara. 
Men någonstans på vägen har du blivit precis som alla andra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar