lördag 27 november 2010

You would not belive your eyes

Hade några väldigt bra timmar med malin igår, och jag hann också få med mig några julklappar + ett par jeans till mig. Jag vet, jag vet att jag inte skulle köpa någonting till mig men dom hade rea från 499 till 59 kr, och eftersom jag inte har ett enda par som passar, kändes det som om jag förtjänade dom.
Nu har jag bara julklappar till älskling och min bror kvar, och jag vet typ vad jag ska köpa till min bror.

Har varit på ica maxi och handlat en massa idag, så sen ska vi (läs; jag) göra tacokyckling. Mest för att det är gott, men lite för att det är det enda jag kan göra.
Ikväll tror jag vi skulle till torvalla, och imorgon ska jag försöka mysa med min älskling innan jag måste åka hem klockan fyra. Inte okej någonstans, vill bara flytta in här jag också. Undra vad simon skulle tycka om det? Haha.

Nej nu ska jag pussa på världens finaste. Har inte tid med sånt här tjaffs, hehee.

3 kommentarer: