söndag 28 november 2010

Borde skämmas

Precis som rubriken lyder så borde jag skämmas. Vill ni veta varför? Klart ni vill. 
Jag har märkt under helgen, att när jag pratar med främlingar, alltså tillexempel kassörskor osv är jag så otroligt otrevlig så det är inte sant. Och ja, det är extremt om man märker det själv. Jag svarar näst intill aldrig, och på ica maxi igår frågade en gubbe om jag ville smaka någonting, så gav jag honom värsta blicken och skakade på huvudet. Sedan märkte jag hur jag betett mig och gick och frågade peder vem jag är som tror jag kan bete mig sådär.
Jag har absolut ingen aning när det här börjat, eller om jag alltid varit så. Men det är som sagt sjukt, om man efteråt inser hur bitchig man måste sett ut eller låtit.
Skärpning säger jag bara, snart är jag inte bättre än fjortisarna på stan som jag hatar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar