söndag 28 november 2010

I keep on running, keep on running. But I can't get away from you.

Tryckt i mig mer mackor än jag gjort på flera veckor, druckit varm oboy litervis och håller tummarna att det är min supermedicin så min mage fixar sig. För såhär ont kan jag inte ha om jag ska kunna plugga hela dagen lång imorgon. Och jag vägrar vara hemma mer denna termin.

Både gammal och ny och lite mittemellan musik ingår också i min medicin, och jag tänkte dela med mig med några! Jag vet, jag är snäll. 

Kid Cudi – Erase Me - Main
Petter – Stockholm i mitt hjärta
Gnarls Barkley – Crazy
The Game – My Life
Bruno Mars – Just The Way You Are
Tinie Tempah – Written In The Stars (feat. Eric Turner) (Non-UK Clean Radio Version)
Nelly – Just A Dream - Main
Sean Kingston featuring Nicki Minaj – Letting Go (Dutty Love) featuring Nicki Minaj
Daniel Adams-Ray – Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar