torsdag 25 november 2010

hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå

ÅKER TILL MIN ÄLSKLING REDAN IKVÄLL, kostar mer pengar än att åka gratis imorgon bitti men så jävla värt det. 
Åker åtta bussen, och kommer fram runt halv tio. Förhoppningsvis kanske min älskling kan låna bilen och hämta mig, för jag hatar att åka stadsbuss själv på kvällarna. Men jag överlever nog om jag måste åka buss också. Om det går någon så att säga.
Har hunnit duscha kroppen och raka benen osv, städat mina rum, lagat mat, diskat, packat och suttit massor vid datorn på bara lite över två timmar. Awesome.
Måste ju vara extra fresh när man äntligen får träffa sin pojke (!)

Det känns som om jag precis druckit ren kapten morgan eller nånting, för det smakar cocillana i min mun. Dålig som jag är har jag tappat bort min andra hostmedicin.......... Men, förhoppningsvis är de slut snart eftersom inatt vaknade jag inte en gång av hostan!
Awesomness.

1 kommentar:

  1. jag hatar också att åka stadsbussar själv på kvällarna, känns som att.. nånting ska hända.. ;O
    :D

    SvaraRadera