torsdag 25 november 2010

förstår man inte kommer frågorna

Har nog sett världens hemskaste film idag. The pianist. Den var jätte hemsk, men det var ändå hemskare när vi fick reda på att allt som hände i filmen hade hänt på riktigt eftersom manuset var från mannen som det handlade om:s bok som han skrev under andra världskriget. Han dog 2000, och filmen är gjord 2002-2003 någongång. Men den var sjukt hemsk, och rätt intressant pga av det. Så även fast den var två och en halv timme lång, så var man intresserad hela tiden.

Nu sitter jag och skriver min svenska uppsats, och jag tagit med lite av filmen också.
Längtar tills jag får sluta, så jag kan åka hem någongång. Dock kommer kvällen bestå av att laga mat, diska och städa litegrann. Ska packa till i helgen när jag ska vara hos min kärlek också. Can't waiiiiiit.

Nej, fortsätta plugga var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar