söndag 6 februari 2011

Maybe I’m just blind.

Har både varit hemma ett tag, och suttit vid denna högljudda sak utan att skriva. Men iaf så har jag hunnit med att kolla på jersylicious, tvättat håret och även hittat mig någonting att äta. Erene skjutsade hem mig runt tolv kanske, eftersom älskling och emil for och åkte cross. Nu hade jag tänkt döda vår torktumlare eftersom den inte vill torka kläderna och precis dom kläderna jag vill ha på mig är där i. Sedan tänkte jag kolla klart på grown ups som jag började kolla på i fredags och sen hoppas jag att älskling är tillbaka så jag får pussas lite innan han far till stan igen. Nästa helg kommer jag inte träffa honom (försöker förbereda mig mentalt, men jag kommer säkerligen åka in antingen den här veckan någon kväll eller nästa i vilket fall. Who am i kidding att jag kommer klara mig utan honom i nästan två veckor?) så jag ska ta vara på varje liten puss jag får idag hehehhe.
Jaja, ska sluta vara en bebis. Nu väntar lite mer mjölk i min tallrik och sedan film. Har stor lust att krypa i min fina onepiece bara för min mage dödar mig och för att den är så skön så jag bokstavligt talat vill dö i den, men ska kolla om inte mjukisbyxorna är torra först. Ser lite mindre ut som en vuxen bebis i en alldeles för stor body då.

Talk to you later babies

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar