måndag 24 januari 2011

Det är inte tillräckligt

Har precis kommit hem från min syster, skolan och allting. Har hoppat i min onepiece efter en lång dag i osköna jeans. Att hoppa i onepiecen är för mig som att knäppa upp gylfen, lägga benen på bordet och knäppa en iskall öl. Ungefär.
Vet inte alls vad jag ska hitta på ikväll, jag är så sjukt trött så jag vill sova. Men sover jag så kan jag inte sova inatt heller så det är troligen inte det bästa som jag kan hitta på. Men jag ska ta det lugnt i vilket fall och kanske kolla på en film, mysa framför tvn eller vad jag hittar på. Mitt huvud är lite ont ännu, så det är nog bara bra att jag inte gör någonting speciellt.

Imorgon ska jag och några b rudar på gym. Ska kolla om det är någonting för mig, men en liten del inom mig tvivlar eftersom jag är så jävla lat. Men förhoppningsvis tycker jag om det. Det bästa är att det kostar tjugofem rikstaler per gång, och är runt tjugo meter från mitt hus hehehhe.

Vill åka till stan någon dag i veckan, bara in ett par timmar och pussa på finaste. Men vi får se hur det blir med det, måste fixa busskort osv isåfall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar