måndag 24 januari 2011

COZY

Plus en stor skål glass, banan och chokladsås. Mums!

Eftersom det varit lite vårvarning idag, när solen lyst och asfalten faktiskt kikat fram på några fläckar så har jag insett hur mycket jag längtar efter våren. Längtar speciellt efter den där första veckan när asfalten är framme och man övertygar sig själv att det är varmt ute och att det är okej att bara gå i tshirt och senare inser att man kanske skulle väntat ett tag eftersom man åkt på en dunderförkyldning.
Men i vilket fall betyder våren att det snart är sommar, att det faktiskt blir varmare och varmare istället för kallare och kallare. Det betyder också att jag är ett steg närmare att få gå ut nian, flytta till stan och förhoppningsvis senare börja på gymnasium. Om jag inte får gå iv eftersom mina betyg suuuuuuuuuger. 
Jaja, nu ska jag gå och lägga mig och kolla på tv eftersom VÄNNER börjar nu halv sju, alltså om fem ynka minuter. Skriver troligen ett till inlägg senare ikväll, pösssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar