tisdag 21 december 2010

You don't know nothing 'bout hard work.

Nu har jag vaknat, suttit här ett tag och pratat med fanny. Stoppat in all disk i diskmaskinen har jag också hunnit med, och snart tror jag att jag ska ta tag i vardagsrummet. Eller ska jag göra det imorgon? Visar sig.
Sov så himla gott inatt bara för jag fick sova med min älskling, men somnade ungefär lika snabbt när han glev upp imorse och for och jobba. Klev ut i köket när jag vaknat, och ser att han lagt fram nyckel och sitt bankomatkort så fint. IDAG SKA JAG SHOPPA. Nejdå, jag bara skojjas fattarni väl. Jag ska köpa julklapp från peder till marie osv, så därför ska jag ha hans kort. Eller..
Nu är iaf F14 och L15 påväg in till stan, så ska vi shoppa lite osv. Jag ska hitta en julklapp till peder föräldrar bla.
Men nu ska jag hitta mig några kläder eftersom det är iskallt här inne. Brr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar