söndag 12 december 2010

You can't leave me if I'm already gone.

Namn - Hanna Sofie Henriksson
Ögonfärg - Blå
Hårfärg - Mörkbrunt skulle jag säga
Högerhänt/vänster - Högerhänt
Stjärntecken - Skytten
Skostorlek - 36-37
Är dina föräldrar skilda - Ja, och nya sambos och barn har dom båda två
Sport - Va? Vadå sport?
Helgdag- Hm, jag har ingen aning
Årstid - Sommar. Helt klart sommar.

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - Jajamen.
Blivit dissad - Det skulle jag väl ändå tro.
Skolkat - Till och med.
Sovit utomhus - Jag har gjort det också.
Använt droger - Nej verkligen inte.
Retats - Jag är rädd att det nog hänt.

THIS OR THAT
Pepsi/cola - Smakar ju typ samma.
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar.
Kött/veg - Kött.
Tv/film - Hm, tv ibland. Film ibland.
Gitarr/trummor - Gitarr.
Adidas/Nike - Oj, spela roll?
Kinesiskt/mexikanskt - Hm, kina eftersom jag inte ätit det andra.
Mtv/vh1 - Mtv (L)

SENASTE DU
Skrattade - Idag tror jag.
Grät - På min födelsedag, hur sorgligt det än låter.
Filmen du såg senast - I am legend.
Tuggade tuggummi - Hm, några dagar sedan kanske.
Drog ett skämt - Jag är inte särskilt bra på skämt.
Sjöng en sång - I fredags tror jag.

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Ätit müsli - Nej. 
Tagit droger - Nej. 
Kysst någon - Jajamen.
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - Peder, senast natten till idag.
Bakat - Tänk för att det har jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar