lördag 4 december 2010

Looking to find a way through the day

Väntade på min älskling till kvart i tolv igår, då gav jag upp och somnade så sött i min säng.
Vaknade dock tjugo minuter senare av att peder ringde på min telefon, svarade och sa någonting jag inte alls kommer ihåg. Min hjärna vaknade till efter ett tag, och då stod jag i hallen? Jaja, iaf så kom han sen och hämtade mig och vi åkte till bispän och fixa lite sen åkte vi hem till kullsta och sov.
Vaknade av älsklings larm imorse, klockan åtta. Pussades lite, sen klev han upp och jag somnade om. Vaknade runt tolv, klädde på mig och gick ut till erene och roger. Åt frukost med erene och sen skjutsade hon hem mig.
Nu sitter jag och poppar massa bra musik, och funderar vad jag ska göra av dagen. Är ensam hemma, och peder är borta och åker skoter. Vet inte vad jag ska äta för middag idag heller för den delen, men det finns säkert några fina mackor här hemma jag kan trycka i mig innan jag ska vara barnvaktis en stund ikväll. Efter det hoppas jag att min fina vill mysa med mig, eftersom jag knappt hann pussa han igår innan vi somna. Och imorgon skulle dom fixa med skodan. Sen åker han igen, och kvar blir jag som en ensam liten kattunge. Eller något liknande.
Som tur är så kommer veckan inte vara så hemsk, eftersom måndag och tisdag är det vanlig dag, sen onsdag stan och kolla på skolor. Torsdag är det nobel, och fredag är det min jävla födelsedag!


Känner att lite av dagen kanske ska gå till att fixa helvetes designen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar