lördag 4 december 2010

Dag 03 – Mina föräldrar

Min mamma - Min mamma är världens bästa mamma. Hon har såklart sina dåliga sidor, precis som alla andra mammor. Men jag skulle aldrig byta ut henne för allt i hela världen.
Hon är 42 år gammal, och bor i Vikbäcken med lilla alexia och Martin. Jag bor inte hos min mamma, utan är där när jag behöver det och vill. Har blivit oftare och oftare på slutet, och nu sista månaderna jag har i hammarstrand ska jag försöka bo där rätt mycket eftersom sen flyttar jag. Jag älskar min mamma så otroligt mycket, och även fast vi tycker väldigt olika om många saker, är det alltid skönt att veta att hon finns och alltid lyssnar om jag behöver henne.

Min pappa - Min pappa är en gammal gubbe i sina bästa år. Hahaha, nej men han är ungefär världshistoriens bästa pappa. Får mig oftast att skratta fast jag är surare än alla citroner i världen. Även han har sina dåliga sidor, men hans bra glänser oftast över dom dåliga. Jag bor på heltid hos min pappa, hans sambo och lilla liam i Gulldalen. Jag älskar min pappa till döds, och är riktigt glad att han bor i hammarn igen eftersom jag träffade honom så sällan förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar