torsdag 2 december 2010

Like what the hell am I doing right?

Har inte lagat mat eftersom jossan ville göra det för hon var uttråkad. Vilket hade gett mig massor av tid att städa mitt rum, men det har jag såklart inte gjort. Men jag ska, jag behöver bara någonting som pushar på mig så jag gör det någon jävla gång.
Tillexempel förra veckan kom jag på två timmar innan bussen gick att jag skulle åka till stan, så då var jag tvungen att skynda mig och då ville jag bli klar eftersom det gjorde att jag fick åka till min fina. Men ikväll ska jag ingenstans, vilket gör att jag försätter att tänka: Jag gör det seeen. Vilket senare betyder att jag aldrig gör det.

Åkte ner på byn för jag skulle köpa godis, men ångrade mig och köpte massa frukt istället. 
Hur bra är inte det då? Så nu har jag precis ätit en halv melon, fem kiwisar och ett halvt kilo vindruvor. As mätt, och det sticker i läpparna, halsen och tungan pågrund av min allergi till kiwisar, hehhe. Men lätt värt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar