torsdag 2 december 2010

Dag 1, fem saker du inte visste om mig.

- Min bror har varit min idol enda sen vi var väldigt små och målade hans bilar med nagellack. Just därför har det gjort så ont i mig varje gång han gjort något dumt eller hamnat i trubbel. Alla gånger jag blivit galen av att vara orolig för honom, alla gånger jag önskat jag kunnat hjälpa honom. Alla gånger jag önskar det vore mig dom skällde på istället för honom. Alla gånger jag velat skydda honom, även fast han inte alls förtjänade att bli skyddad.

- Jag hade en gång en bästis, som var allt för mig. Men någonstans på vägen tappade vi varandra, och nu är hon långt borta med sitt nya liv.

- Jag har alltid haft komplex för mig själv. Och även om det inte alls är så nu, har dom vid några svaga tillfällen varit påväg att ta över mig.

- Jag har alltid varit lite pojke av mig. Älskar att ha stora, pösiga och sköna kläder.

- Jag älskar min klass. Hur cp dom än är, hur störiga och hur mycket jag än säger att jag hatar dom, vill jag inte påminna mig själv att vi har en termin kvar innan alla flyttar åt olika håll och kanske aldrig träffas igen.

Nu: matlagning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar