söndag 12 december 2010

I will be your guardian when all is crumbling

Igårkväll var vi hos min syster och spelade spel, men jag hade så jävla ont i magen och var trött så jag gav upp efter ett tag. Vi åkte till kullsta runt ett någongång, sen skulle vi börja kolla på en film men jag somnade på dirren och älskling kollade nog bara runt en halvtimme. Vaknade runt ett-halv två imorse, och kollade klart på filmen, åt frukost och sen for vi mot garaget.
Nu är han i stan, och jag kollar på gossipgirl och sen ska jag be min kära far skjutsa mig til fanny med ett lucialinne.

Vet inte om det blir sovmorgon eller hur det blir imorgon, eftersom jag vägrar gå upp till kyrkan i tjugo-tjugofem minus och kolla på lucia. Sen har ju dom lucia hela dagen, men jag har ju inte det så jag vet inte hur det blir. Jaja, skitsamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar