söndag 12 december 2010

Dag 11 – Mina syskon

Min storasyster heter Marie och är för mig en av dom allra finaste personerna på hela jorden.
För mig är min syster en förebild, eftersom hon bevisat för mig att man kan om man vill. Hon är ensamstående mamma till världens bästa tvååring, samtidigt som hon pluggar till undersköterska och tar hand om min kära bror. Hon är otroligt stark, och finns alltid när jag behöver henne. Hon är en av dom få personerna som verkligen förstår mig, och kan mig utantill. Vilket gör att hon märker snabbt om någonting är fel, så det är hon som får reda på det mesta först. Jag älskar min syster mer än jag kan förklara, och jag uppskattar allt hon gjort för mig.

Min storebror heter Robin och är rätt omskriven i den här bloggen, eftersom han är en av dom som betyder mest av allt i hela världen. Han har alltid varit min idol, i vått och i torrt. Jag vet att han finns om jag behöver honom, och jag vet att han älskar mig. Jag har gråtit många tårar för min kära bror, och jag har också bett många gånger för han skull. Och det skulle betyda mer än han tror för mig om han nu sköter sitt jobb, tar körkortet och verkligen får det liv han vill ha. Jag älskar min bror så otroligt mycket, och vet att jag kan lita på honom när det gäller allt.

Min lillasyster heter Alexia, och är runt 5 månader. Är väldigt gullig, och är lätt att få att skratta. Känner henne såklart inte särkilt mycket, eftersom hon är väldigt liten än.

Min lillebror heter Liam och är runt 4,5 månad eller så. Är också väldigt söt, en liten tjockis med mörkt hår. Oftast på bra humör, men krokodiltårarna kommer ibland dom också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar