måndag 13 december 2010

I hate how you think it's funny while I'm being quite sincere.

Har kollat på csi, criminal minds och har nu påbörjat att kolla på chuck. Vet att jag sa godnatt för en och en halv timme sedan ungefär, men det går inte att lita på sådant när det gäller mig.
Är fortfarande inte alls trött, och börjar tro att det har något med att göra att jag sov till halv två idag. Maybe. 

Har kommit fram till att jag inte har en blekaste aning om vad jag ska ge mig fina pojkvän i julklapp. Är otroligt glad att jag har en födelsedagspresent iaf, även fast det inte känns som om det är på onsdag han fyller år. För det betyder att det var för ett år sedan på onsdag, som jag skickade ett grattis-sms till honom och började prata med honom. Helt sjukt hur snabbt tiden går. Jag tror faktiskt att skicka grattis bebis till honom, den femtonde december 2009 var en av dom bästa sakerna jag gjort. Faktiskt.
Skulle egentligen vilja sitta hela natten och bara prata om hur lycklig han gör mig, om hur underbar han är, om hur mycket jag älskar honom och om alla dessa småsaker han gör som får mig att smälta. Men det tänker jag inte göra. För hur kul är det för någon som kanske inte har någon att pussas med på kvällarna, att sitta och läsa om precis allt dom inte har? Inte speciellt kul skulle jag tro.
Därför lägger jag istället in en bild, och med den här bilden säger jag godnatt. På riktigt.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar