söndag 7 november 2010

will you finish my sentences?

Jag har insett att du är det värdefullaste i mitt liv
Jag lyssnar på musik
Jag pratar ibland för mycket, ibland för lite

Jag tycker om att somna i peders armar 
Jag avskyr när folk är falska
Min bästa vän förlorade jag för länge sedan
Min första vän hette nog lina

 Kärlek är det bästa som finns
När jag borstar tänderna brukar jag oftast göra fula miner mot spegelbilden

När jag lagar mat försöker jag alltid använda så lite saker som möjligt för att minska disken
Jag tänder på kärlek

Det sexigaste yrket är snygg, snyggare, byggare. 
Jag är rädd för alldeles för mycket för mitt egna bästa 
Den värsta känslan är att vara ensam
Den bästa känslan är
lycka

Jag är bäst på att vara mig själv 

Jag är sämst på att göra saker när jag är stressad
Om jag va ett djur skulle 
jag vara en hund 

Om jag va en insekt skulle jag vara en fluga, bara för dom är så ful
Jag kommer alltid att försöka få andra att må bra före mig själv
Det finaste som finns är är att höra din röst 

I sommar ska jag flytta
Sist jag grät var onödigt
Jag kan bara jag vill


Jag kan inte bli förbannad och stressad utan att bli ledsen
När jag vill tänka så sitter jag oftast bara och stirrar 

När jag bakar så bakar jag kladdkaka
När jag vaknar på morgonen
pussar jag antingen på peder eller kollar klockan

Innan jag går och lägger mig borstar jag tänderna 

Just nu tänker jag på hur ensamt det kommer bli när peder flyttar
Bebisar är mindre versioner av oss
Idag har jag  egentligen inte gjort någonting
Ikväll ska jag pussas med min fina och sova
Jag vill verkligen ha den där tavlan som ingen vet var den är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar