måndag 8 november 2010

kiss away my pain

att vakna mitt i natten och inte kunna öppna ena ögon för det är ihopklistrat  är inte okej.
men, så har jag vaknat x antal gånger inatt. gått och tvättat ögonen men till min besvikelse vaknat upp likadant några timmar senare.
är förkyld på det, så jag kände att jag inte orkade gå på skolan idag. ringde sjukstugan som sa att jag ska tvätta ögonen med antingen ljummet vatten eller koksalt, och blir det värre ska jag få pencilin.
känns förjävligt jobbigt eftersom jag hatar att vara borta från skolan, inte för att skolan är särskilt kul eller så. men jag missar grejor och jag hatar att ligga efter.........

att få sova med peder inatt var underbart. jag tror faktiskt inte han ska få flytta till stan.
fast.. det verkar vara mycket värre för mig att sova utan han, än det är för honom att sova utan mig. om ni förstår. så jag antar att den stora staden tar honom ifrån mig också.
åker och bor litegrann hos min kära mor sen, ska bli skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar