tisdag 8 februari 2011

you're amazing, just the way you are

Efter matte lektionen sista timmen var jag kvar och fortsatte jobba på läxstugan, så runt halv fem begav jag mig hem. Nu har jag ätit middag, läst lite bloggar asusual och hade tänkt gå in till mitt crib och kolla på tv. Ikväll blir det ingen träning, eftersom johannis skulle till backen och fanny är sjuker. Men på torsdag kanske vi kör litte.
Så ikväll hade jag tänkt duscha och bli lite fräsch, försöka att hålla mig ifrån att platta håret och sedan är det massa bra på tvn ikväll. En liten del av mig tycker det känns tråkigt, men resten tycker det är sköönt. Vill egentligen ha allra finaste peder här och gosas lite med mig, men jag får helt enkelt klara mig själv. 

 Efter en stund av matte lektionen kände jag mig ungefär såhär glad i matte
FIGHT THROUGH IT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar