lördag 12 februari 2011

you know when you've found it because you felt it when they took it

Slutade huvudvärka och var med mirja och malin ett tag. Har lagat mat, och borde egentligen diska just nu. Men det tar jag sedan.
Vill verkligen verkligen verkligen att peder ska komma hem, känns i hela kroppen. Ikväll kommer det typ folk och dom ska spela kort osv. Antar att jag ska kolla på tv ikväll eftersom det suger att spela kort. Men jag har inte lust att göra någonting heller, förutom att vara med peder. Snart en vecka sen jag såg pojken. Döden om man är såhär kär.
Men, det går heller ingen buss och ingen lär ska åka till stan så jag blir fast tio mil ifrån där jag vill vara helt enkelt. Vill bara gnälla som ett liten barn, grina och skrika tills jag får som jag vill. Men tvivlar att det hjälper så.........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar