tisdag 1 februari 2011

wish I could keep you much longer

Utvecklingssamtalet gick fint, resten av dagen har flytit på fint. Kollat på älska mig, ladda ner massa nya musik så jag är beredd till på torsdag och nu ska jag slänga mig i duschen.
Är tröttis, vill till stan och gosas, vill inte sova själv. Imorgon har jag ingen aning vad jag ska göra. Två lektioner, sen har vi friluftsdag men eftersom jag varken har grejer till någonting eller är särskilt mycket för sådant längre vet jag inte hur det blir. Orkar inte direkt gå ut och gå, kan inte åka längdskidor, har inga grejor till backen och skridskor kan jag heller inte. Får se imorgon vad benny tvingar mig till att göra. Möjligtvis kan jag GÅ HEM vilket gör att jag får min prommis till slalombacken i vilket fall, sen kan jag sova eller något. Tänkte åka till stan, men då tänkte jag ta tio bussen dit men frågan är vad jag ska göra till fyra när peder slutar? Och tar jag kvart i fyra bussen får jag bara träffa honom i ett par timmar. Bättre än ingenting, men vettefan om pappa är pepp på det. Jaja, det hinner jag bestämma imorgon.
Nu var det duschen som ropade puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar