fredag 4 februari 2011

make me take me

Kollat på oc i vanlig ordning mellan tre och fyra, och nu väntar jag på att pappa ska komma hem med pizzaaaaa. Längtar längtar till älskling kommer hem så jag får pussas någongång, men det är inte så länge kvar nu. Tänkte fylla i en rändåm lista bara för jag har så tr-o-kigt.

Tv / Film? = film ibland, tv ibland
Radio / Cd? = beror på
Kött / Grönt? = kött
Tidningar / Böcker? = tidningar
Svart / Vitt? = svart
Kaffe / Te? = te
Tåg / Buss? = buss eftersom jag aldrig åkt tåg
Flyg / Båt? = -.-
Rosa / Rött? = rosa
Grönt / Blått? = blått
Alkohol / Akoholfritt? = beror på
Vår / Höst? = vååååååår
Sommar / Vinter? = sommar
Hemmakväll / Utekväll? = beror på
Läsa / Skriva? = haha beror på
Måla / Fota? = fota
Framför kameran / Bakom kameran? = beror på
Husdjur / Barn? = hahah beror påååååååå
Katt / Hund? = hund
Arbeta / Studera? = har bara testat att plugga så det blir väl derå
Frukt / Godis? = gådiz
Läsk / Jucie? = jos ibland, men oftast dricka
Bärbar dator / Stationär dator? = min bärbara heheh. ellerrrrr
Tv-spel / Dator-spel? = dataspel
Nintendo / Playstation / X-box? = oj, spela roll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar