fredag 18 februari 2011

Jag har slitit ut så många skor i en stad där ingen längre bor

Kirrade lite tjaffs till min fina, ragga skjuts (av min mamma ofc) upp till fanny och var där ett par timmar. Kom hem runt halv fyra. Hade dock blivit utlåst och fick stå ute i kylan, pissnödig som aldrig annars och frös ihjäl i omkring en timme. Alltid lika roligt när det går bra. Kom äntligen in, kollade ett par gånger på slutet av 8 mile bara för det är så braaaaaaaaaaaa.
Nu har jag käkat, sitter här och poppar musik och gör mest ingenting. Förmodligen kommer min påjke hit sen, eller så åker jag dit. Får se hur det blir. Känns otroligt skönt att slippa sova ensam inatt iaf, otroligt skönt. Bjuder förresten på två fina bilder sen idag. Ni vet, masken ramlar av när man kommer hem till fanny. Hon blir den nörd hon egentligen är och jag blir det sär jag egentligen är.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar