onsdag 16 februari 2011

in your face

Åkte bussen hem, men vågade inte säga till när jag skulle hoppa av så jag hoppade av en bit före där en annan skulle av. Lite konstigt kanske att jag gick efter bussen när det körde iväg men whatever. Man kan inte vara som alla andra heller.
Hunnit med att äta lite fika, och nu kollar jag som vanligt på kläder. Drömmer mig bort och önskar att jag kunde klicka på beställa. Jag kan klicka på beställa, men nej. Dom pengarna ska ta mig utomlands. Inget annat.

Tänkte ladda ner någon mysig film, lägga mig under täcket och återfå värmen jag tappade på den lilla vägen hem. Dock blir det efter maten, men den är ju påväg så då hinner filmen laddas ner medans. Ikväll vet jag inte om det var snack om att gymma, eller om det bara blir att ligga hemma. Är trött som en galning, och skulle hemskt gärna vilja ha helg just nu. Men dom här tre dagarna har gått superfort, så imorgon och halvdagen på fredag lär vara över på en grisblink.
Nu skulle jag leta en mysig film, så vi hörs senareeeeee.

fybubblan vad jag tycker om peder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar