måndag 14 februari 2011

Im drownin so I guess i'm a mess

Sitter på skolan och har typ språk/göra klart. Någon har förstört min dator på skolan så jag är sur och måste ha en annan dator där jag inte sparat vissa arbeten. K U L. Men förhoppningsvis kan dom fixa den..
Ikväll vet jag inte om jag ska mysa och äta mat med min kära syster och lilla anna, eftersom min fina är tio mil bort. Men imorgon kommer han hit och ska klippa sig, så då hinner jag pussas med honom lite.

Sov både så himla skönt inatt, fast ändå så himla inte skönt. Jag drömde att jag var i stockholm med två från min klass, men dom bodde hos sin släkt medan jag bodde själv på ett hotell. Tog hål i ögonbrynet gjorde jag också, och jag hade hål typ ovanför ögonbrynet så jag hade alltså tre piercingar i ansiktet inatt. När jag vaknade trodde jag att det var sant. Himla lycklig vart jag när det inte var så, för om jag kommer ihåg rätt tyckte jag inte det var så fint i drömmen hehe.

Ska snart beställa skoltröjor också, äntligen. Men vet verkligen inte vad jag ska skriva på rumpan på mjukisbyxorna.. hmhmhm. Whatever nu babblar jag bara för att jag inte har något annat att göra. Men jag hör av mig sen, troligen genom telefon eller efter skolan. Ska ladda ner Burlesque eller hur den heter, och kolla på sen också. Har tänkt kolla på den hur länge som helst, men har inte hittat med swesub så då har jag helt enkelt inte orkat. Men nu finns det med svensk text så nu jevlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar