måndag 7 februari 2011

I hear the tears of a clown

Hemkommen från en mysig kväll med två trevliga brudar. Vägenhem var dock inte lika trevligt när kylan slog mig i ansiktet och mina fötter sakta men säkert tappade känseln, magen skrek efter värme och ipren och jag mest ville kasta snöbollar efter alla fula bilar som körde förbi mig. Men jag tog mig hem relativt snabbt, och nu sitter jag här och ska läsa mina kära bloggar osv innan jag ska hoppa ner i min mjuka säng och sooova. Imorgon ska jag upp och duscha, fika mig en redig frukost för att orka med att sitta på samma ställe i omkring två timmar med ett nationellt prov i handen. Men det kommer gå fina fisken, och jag längtar efter torsdag så jag får göra det ännu längre provet! Eller?




Jag valde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar