tisdag 15 februari 2011

I do love my mom & pap but not the way that I do love you

Fick som sagt migrän runt ett så jag for hem och sov ett bra tag. Vaknade när älskling ringde kvart över fyra och nu sitter jag och väntar på att han ska vara klarklippt så vi kan åka hem till han och äta tacos. Dock äter dom här hemma också tacos, men jag får ju mer tid med finaste om jag äter med honom hehehe.

Måste jobba lite matte ikväll också, eftersom jag missa läxstugan idag. Klockan åtta är det sofias änglar, nio är det couger town och tio är det the middle. Hela kvällen är egentligen fullspäckad. I allt de där ska jag hinna duscha också.... Möjligtvis att jag gör matten medan jag kollar på tv, duschar imorgon bitti? Jajajajaj whatever det löser sig. Ska spela lite facebook spel innan pejder kommer. Skriver senare. Pusssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar