torsdag 3 februari 2011

hinner med några random frågor innan jag drar

Vilken färg har dina skor? - beror på, antingen gråa eller ljusbeiga eller hur det stavas hehe
Hur många sms har du skickat med din telefon? - jag vet inte
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - andreas wasel
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - syster, älskling, malin, lina, pappa, erene, någon rändom, johanna osv
Vilka namn finns i din smsinkorg? -johanna, gym, älskling, syster, mamma osv
Vem kysste du senast? - världens finaste peder
Vem kramade du senast? - hm, fanny kanske?
När såg du din bästavän senast? - har ingen jag kallar bästavän riktigt
Din favoritfilm? - oj, typ remember me osv
Din favoritlåt? - oj. up up and away är härlig
Bär du på en stor hemlighet just nu? - jo det gör jag väl
När vaknade du imorse? - tjugo i åtta
Gillar du hästar? - näj
Har du ett turnummer? Vilket? - jag tycker om tre
Vem hade du velat träffa just nu? - pederpederpeder
Vilket är det bästa året hittils? - 2010 och 2011
Är du kär? - att jag är
När drack du alkohol senast? - hm, kanske december typ
Föredrar du snus eller rökning? - rökning
Vad heter du i mellannamn? -hanna
Har du en blogg? - absolut inte
Vilken klass går du i? - 9:3
Är du oskuld? - nej
Ditt favoritband? - vetinte
Din favoritartist? - vetinte
Thåström eller Håkan Hellström? - pass
Göteborg eller Stockholm? - stockholm eftersom jag aldrig vart i göteborg
Vars bor du? - lite överallt
Vars vill du bo? - i östersund
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - orkar inte kolla
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - orkar inte kolla
Vem skrev åt dig på msn senast? - i don't know
Vem skrev du senast sms med? - johanna
Vem ringde dig senast? - lina
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - en bild på mig
Blind eller döv? - döv
Har du MVG i något? Isåfall vad? - engelska
Hur gammal tror du att du kommer bli? - hm, runt åttio kanske
Vad vill du jobba/jobbar som? - vet inte än, assistent kanske
Var är dina syskon just nu? påväg hem tror jag x 1, hemma x 3.
Senasta kändisen du såg? - oj
Favoritkändis? - vätinte
När åkte du bil i mer än 30 minuter senast? - hm, i lördags kanske?
Har du piercingar? Isåfall, vars? - läppen och öronen
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - castle walls
När grät du senast? - hm, lördags kanske?
Är du vig? - lite
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - johanna; Klockan sex!!
Använder du hårspray? - ibloand
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande lätt
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej
Uppsatt hår eller hängande? - hängande
Vill du gifta dig i framtiden? - ja med min prins!
Vilken vän vet mest om dig? - oj, kanske fanny
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - ja
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - billy
Vad stod det i din senaste händelse? - att massa gillar min kommentar
Vill du bli modell? - haha nej
Din bästa tjejkompis? - har ingen, men lättast att prata med osv är fanny
Bästa killkompis? - peder?????
Vad var det senaste du installerade på din dator? - typ seterra
Vem är den perversaste person du känner? hmm
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? oj
Favoritdryck? - cåla med is
Favoritdryck innehållandes alkohol? - cider eller grogg
Senaste CD-skivan du köpte? - köper inte sånt jag
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - näpp
Vad ska du göra i sommar? - jobba förhoppningsvis
Hur många har du strulat med på en kväll? - vem bryr sig tänker jag rent spontant
Har du rökt på/knarkat? - nej
Hur ofta festar du? - väldigt sällan
Favoritskådespelare? - ingeningen
Favoritkomiker? - hmm
Klänning eller kjol? - beror på
Har du varit med på TV? - faktiskt!
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - nanny och jims värld
Snyggaste kändisen? - oj
Vart vill du resa innan du dör? - till ett annat land eheheheh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar