torsdag 10 februari 2011

get the math, I'm gone

Efter skolan kom jag hem, slapp göra mat så jag la mig och sov istället. Sov ett tag och klev sedan upp lite piggare, och åt mat. En snabbdusch på det så var jag som vanligt igen. Nästan.
Imorgon är det fredag, vilket brukar betyda pussas med världens finaste. Men den här helgen är det inte så. Imorgon är det fredag, och det betyder bus med massa braiga tjejer. Dock är resten av helgen oplanerad, eftersom jag inte vetat hur läget sett ut med någonting. Men får jag tråkigt vet jag precis var jag ska ringa. Men det visar sig ungefär då, eftersom jag inte vill skriva upp mig på någonting jag kanske inte kan hålla.
Känns lite tråkigt att efter en hård vecka inte får gosas med peder, och att det är ännu en hård vecka innan jag får göra det. Trodde jag skulle få träffa honom en sväng, men det vart ändrade planer. Jaja, får helt enkelt sluta vara så desperat och inse att jag kanske kan klara mig utan honom. Kanske. 

Fick btw ta över fannys underbara röda skor idag, men dom var lite trasig på baksidan så det kirrade jag på slöjden idag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar