onsdag 2 februari 2011

everyone thinks that i have it all but it's so empty living behind these castle walls

Åkte inte hem direkt, utan jag lånade skor och en bräda i backen. Åkte ett par gånger, men eftersom jag inte vågar svänga riktigt än eftersom jag är superrädd att jag har glömt hur man gör osvosv så jag svängde bara "riktigt" ett par gånger på varje åk hehehehehehe. Det var härligt att vara ute lite i det fina vädret iaf, själva åkningen var rätt värdelös.

Är hungrig, så jag ska leta mig fram några mackor och sedan ska jag lägga mig och kolla på en film. Först ska jag vara barnvakt åt min lillebror i ett par minuter, men det går fort. Inge stan ikväll iaf.................... men imorgon är det torsdag och då ska jag gymma så tiden kommer gå fort i vilket fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar