måndag 14 februari 2011

But when you spoke to people who meant the most to you, you left me off your list

Fick inga stuvade makaroner hos min syster (dramatisk paus) utan jag fick spagetti istället. Inte alls samma sak, inte ens nära. Men det var ändå så väldans gott att jag lät henne komma undan med det, bara idag.
Sitter fortfarande och väntar på mina blommor och choklad som jag önskat mig av peder, börjar dock tro att det blivit något fel med leveransen. Eller nått liknande.
Har laddat ner filmen nu iaf, har ätit ännu en gång bara för att mamma erbjöd mig hehe. Nu ska jag gå in på mitt rum och lägga mig och mysa i sängen och kolla på filmen. Eftersom det är omkring 26 grader kallt ute känns det som om hela jag fortfarande är en isbit efter den långa vägen hem för omkring en timme sedan. Så krypa ner under täcket låter som en finfin idé just. Skulle dock varit bättre om jag hade en snygg peder att gosas med, men sånt är livet. Eller nått.

Här skulle det vara en väldigt fin bild på två av mina fina vänner, men min blogg vägrar ladda någon bild så det blir helt enkelt ingen just nu. OK?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar