tisdag 18 januari 2011

You know how people say you can't live without love? Well, oxygen's also important.

Köpt mig lite tröst godis eftersom jag är sjuk, och snart ska jag få milkshake också. Möjligtvis överlever jag den här kvällen också. 
Kommer i vanlig ordning försöka somna tidigt så jag är utvilad till imorgon. Men det kommer misslyckas, och jag kommer ligga där när klockan närmar sig halv tre och tänka på hur trött jag kommer vara på skolan. Men, det gör ingenting för imorgon får jag sova med min prins så då kommer jag sova som en klubbad säl. Förhoppningsvis kommer jag inte se ut som en klubbad säl, men vad vet jag, jag kanske ser ut som en säl när jag sover? 

Nu blir det milkshake, godis och tv. Vi hörs imorgon lovers!

Mina fina bebisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar