fredag 21 januari 2011

keep on fighting until they do

Hittade ingenting att kolla på. Mtv lockade inte mig idag eftersom det var pranked och jag är inte så förtjust i det idag. (Inte annars heller.) På femman var det konferensresan och det suuuuuger. Trean var det något annat rändåm program, så bakom mig är det på sexan där det är typ legend of the seeker eller nått. Varför är det ingenting bra på tvn en ensam kväll som denna? 

Har förresten nästan kommit över mitt platta-håret beroende. Har haft lockigt i flera dagar! (endast klarat det genom att glömma att det finns någonting som heter speglar ungefär......) Men idag när jag hoppat ur duschen och håret bara lockade sig mer och mer klarade jag inte av det och tog fram hårdhandskarna. (dvs plattången)
Och, för er skull så tog jag kort så ni får se att jag faktiskt inte hittar på att jag har lockigt hår.




I'm me again!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar