söndag 23 januari 2011

jag skulle ge dig allting du pekar på

Det jag hittade i matväg var en en banan med chokladsås på. Inte lika gott utan glassen ska jag säga dig. Inte alls lika gott faktiskt.
Sitter och kollar på kläder, vill beställaaaaaaaaaa. Min garderob ekar bara mer och mer för varje gång jag öppnar den. Men det är lite tomt i pengarvägar så jag får helt enkelt vänta. Gjorde nyss en önskelista på lite kläder jag vill ha från gina och skickade till mamma, hehehhe. Anar att svaret blir negativt men det är ju alltid värt ett försök iaf.

Önskar att min pojkvän var här så jag slipper sova själv ikväll, men jag får helt enkelt klara mig i ett par veckor till innan jag kan flytta diiiiiiiiit. Eller alltså, det är ju runt 18-19 veckor kvar, men ja. Ett par.

Jag vill ha sommar när jag ser denna otroligt konstiga bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar