torsdag 27 januari 2011

Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Funderar över filmen, jag orkar egentligen inte men det är absolut ingenting på tvn ikväll. Vill bara att jag ska kunna lägga mig och sova men det är lite väl tidigt för det än tror jag.
Imorgon är det iaf fredag och jag får pussas med min fina pojke. Men först har jag ett par timmar i skolan att ta itu med. Jag har blandannat prov imorgon kom jag på nu, så det måste jag träna lite på nu efter jag skrivit klart. Har matte och engelska efter provet också. Efter lunch har vi bara göra klart en timme innan vi slutar.
Är så otroligt skolless nu för tiden, eftersom vi har bara ungefär tre arbetsområden vi jobbar med. Asien har vi ca 2-3 timmar om dagen, eftersom det är på alla ämnen ungefär. Sen har vi nått mer, men det är mest asien hela tiden tycker jag. Och eftersom jag är klar med det, och den enda fördjupningsuppgiften som fanns så har jag ingenting att göra då. Inte för att jag klagar men, hehe. Skolless är jag iaf, måste tvinga mig själv ur sängen varje dag. Men som tur är så är det inte många månader kvar nu innan jag får sommarlov ett tag innan jag får börja på gymnasie i stan. Om jag kommer in så att säga ehehehehe.

Så här snygg är min vän linn förresten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar