söndag 30 januari 2011

I'll be up up and away

Kom hem för en stund sedan eftersom älskling for och åkte skoter, och jag var tvungen att släppa ut den stackars hunden.
Gårdagen då, peder somnade runt elva så jag satt och kollade på en film alldeles själv. Runt halv ett somnade även jag, vaknade av att marie ringde runt halv två eller så. For till stan, åkte på max och åt, for hem. Åkte till gulldälen och släppte ut hunden när vi kom hem runt halv fem, sen for vi till kullsta och skulle sova men då var jag inte trött alls utan låg och funderade ett bra tag. Jaja, somnade där efter någongång.

Idag är det söndag igen, deprimerande jävla söndag. Peder åker till stan på eftermiddagen och jag börjar om min tråkiga vecka som mest handlar om att kolla på tv och sitta vid datorn när jag inte är på skolan....................................... Går bara fyra dagar i skolan den här veckan iaf, eftersom på onsdag har vi friluftsdag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar