söndag 30 januari 2011

I make her say poke-her-face

Vet ni vad? Jag gick flera kilometer idag. Egentligen borde jag inte behöva säga mer eftersom era hakor borde vara nere i backen at this moment, men jag kan väl berätta att det var för att jag skulle till peder och inte för att jag bara helt plötsligt kände mig jätte-sugen-på-att-gå-ut-i-friska-luften. Men, saken är den att jag fick flera kilometer utan att klaga och en liten del av mig tyckte om det. Resten av mig ville lägga sig och dö på sidan av vägen i en snöhög och spela in ett nytt röstmeddelande på min telefon som skulle låtit ungefär såhär: Jag ligger troligen i ett dike någonstans och är döende, leta upp mig!!!!!!!!!!!!!!!! Men det gjorde jag inte, utan jag gick hela långa vägen och sedan fick jag en puss av peder vilket gjorde det hela värt det.
Nu har jag pussat honom farväl, hunnit ladda ner tre filmer och har två som är påväg att bli nedladdade, snott (alltså inte tagit eller snattat) ihop en muffindeg och kastat (Inte bokstavligt talat såklart) in den i ugnen och nu sitter jag här och väntar på att dom ska bli klara så jag kan lägga mig och kolla på How I meet your mother. Tänkte kolla på film ikväll, men det var så många bra program på sexan att jag inte orkar. Ska somna tidigt ikväll, och duscha imorgon bitti också, vilket gör att jag måste kliva upp klockan sju högst! Ojoj.

Wellwell, nu ska jag kolla mina muffins. Vi hörs imorgon lovers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar