fredag 21 januari 2011

everything I touch falls into pieces

SENASTE
1. Kompisen du träffade: hm, malin var det nog
2. Personen du pratade I telefon med: peder
3. Du fick SMS av:my
4. Du kramade:hm, linn kanske?

IDAG
5. Kläder: underkläder, leggings, en tröja, ett linne och halsduk.
6. Bättre än igår: humöret, fast ändå inte

IMORGON
7. Är det: lördag
8. Planer: ingen aning
9. Något tråkigt som händer imorgon: förhoppningsvis inte

FAVORIT
10. Nummer: oj 4
11. Färg: blå
12. Årstid: sommar
13. Saknar du någon?: jap
14. Humör för tillfället?: konstigt.

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: kolla på klockan
16. Vad åt du sist?: glass
17. Vad irriterar du dig på?: oj, mestadels mig själv
18. Tror du på distansförållanden?: eftersom peder bor tio mil ifrån mig på veckorna är väl det ett sorts distansförhållande. Men jag skulle inte klara att det går typ två månader innan man ses igen.
19. Vem tänker du på just nu?: peder
20. Tror du att personen tänker på dig med?: nej kanske
21. Vart reste du sist?: hem från centrum eeh
22. Vad gjorde du igår kväll?: var i stan, åkte buss osv
23. Liknar du din mamma eller pappa?: ingen alllllllls
24. Ler du ofta?: om jag är med någon som får mig att le
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ja
27. I vems säng sov du i igår natt?: min egna
28. Vilken färg har din tröja?: råsa

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: dom kan inte ta slut pucko
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: jarå
31. Gråter du när du skadar dig?: haha om de gör jete ont

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: oftast
33. Vad gör dig glad?: glada saker, peder, folk
34. Önskar du att du var lyckligare?: jag är lycklig most of the times
35. Är lycka överskattat?: nej
36. Kan musik göra dig glad?: ja

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: ja
39. Har du en flick/pojkvän?: ja
40. Är du nöjd med det?: JA
41. Är du kär?: ja

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: no comments
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: hade en hel bok när jag var littten
44. Är du en mobbare?: ne
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: nästan varje gång
46. Har du blivit sviken någon gång?:ja

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: sometimes
48. Favoritämne?: engelska typ
49. Värsta ämne : MATTE
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar