fredag 28 januari 2011

du skulle ta hennes plats som legend

Kommit hem och hunnit fika litegranna har jag också. Hade tänkt byta kläder eftersom jag spillde på min tröja när jag fikade (hehehe) och sen starta mig en film. Om ett par timmar får jag pussas med världens finaste pojke, och nej. Jag tänker aldrig sluta tjata om det. Hade ni haft en sån underbar pojkvän som jag har skulle ni också vilja skriva om det varje dag, minut och sekund. Så det så. 

Skolan flöt på rätt bra idag eftersom jag bara hade tre och en halv lektion. Första var det prov, sedan engelska där jag gjorde min andra fördjupningsuppgift till asien, sen hade jag matte som aldrig ville ta slut verkade det som. Efter lunch fyllde jag bara i vilken skoltröja jag vill ha, sen pratade jag lite med benny och åkte hem.

Eftersom jag är fattig och inte har några pengar så äter jag inte med alla fina flickor som ska äta middag ikväll, utan jag sparar mina sista (6 kr) rikstaler och äter med min kära mor, syster och påjkvän istället.

Jaja, kolla på film var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar