lördag 29 januari 2011

cuz in the end they'll judge me anyway so whatever

Hela kvällen flöt på rätt bra, helt plötsligt var klockan halv tolv och vi for hem och sov. Vaknade förskräckligt tidigt imorse och trodde klockan var hur mycket som helst, eftersom rullgardinen inte var neddragen så hade jag solen i ögonen. Somnade om en liten stund, sen har älskling åkt iväg och åkt lite skoter och jag kom nyss hem till lilla betty som var förskräckligt ensam. Skulle vilja gå och duscha, men jag tror jag väntar och hoppas att världens finaste vill duscha med mig senare istället.
Gick precis och hämtade lilla bebis anna på andra sidan gatan, eller ja hos grannarna. Eftersom dom håller på att städa osv där så fick anna vara här med mig en stund. NU ska vi kolla på Hajar som hajar och äta mackor, önskar jag kunde säga lördagsgodis men icke.... Förhoppningsvis kommer peder hit och pussas med mig snart, men det märks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar