söndag 19 december 2010

You make me completely speechless.

Du är tillsammans med? - Peder vestberg.
Hur gammal är han/hon? - precis fyllt 21.

När fyller han/hon? - 15 decemberrr.
Vart bor han/hon? - hammarn/östersund
Har han/hon piercat sig någon gång? - ah, ögonbryn & öron
Har han/hon druckit någon gång? - haha, ja
Han han/hon rökt? - ja
Vad har han/hon för färg på rummet? - hm, beror på var
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon - typ köpa en ny skoter osv
Har han/hon någon fobi? - kommer inte på något just nu.
Är han/hon beroende av något då? - mig! nej men jag vet inte.
Är han/hon envis? - att han är. :)
Vad gör han/hon på helgerna? - är med mig, kör skoter osv
Beskriv honom/henne med två ord? - helt underbar
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - ja det skulle han.
Varför blev du tillsammans med honom/henne? - för han är det allra finaste som finns på hela jorden, på alla sätt och vis.
Föll du för honom/henne direkt? - föll för honom redan innan han ens visste att jag fanns typ.
Du älskar honom/henne? - Jag älskar honom så oerhört mycket.

Du har slagit honom/henne? - hehe ja
Du har roligt med honom/henne? - jap
Du skulle kunna bo med honom/henne? - jag ska bo med honom!
Du vet någonting om honom/henne? - jag vet väl rätt mycket.
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? - jap
Säg ett ord du känner för honom/henne? - kärlek
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - oj, det allra finaste? han säger ju massa fina saker.
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - jag älskar allt. jag älskar hans ärr mellan ögonbrynen, jag älskar hans fina ögon, jag älskar allt.
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - varje gång.

Om er:
Hur träffades ni första gången? - haha, lär väl ha varit genom min bror.

Bor ni långt ifrån varandra? - tio mil om han är i stan.
När blev ni tillsammans? - i januari i år typ.
Hur länge har ni då varit tillsammans? - snart ett år (!!)
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - ja det gjorde vi väl
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - allt möjligt.
Har ni sovit över hos varandra? - han bodde typ hos mig innan han fick jobb i stan.
Har ni bråkat någongång? - ja det har vi, men det har väl alla?
Vem håller fjärrkontrollen? - haha, beror på
Vad har ni gemensamt? - vi har väl rätt mycket, fast ändå rätt olika.
Har ni samma åsikter om saker? - jarå
Planerar ni framtiden ihop? - iaf att vi ska bo ihop när jag flyttar till stan
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - två veckor tror jag.
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - jajamen.
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - tänker inte ens svara på den där dumma frågan. jag kommer alltid älska peder. 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar