söndag 26 december 2010

Waking up by your side.

Sitter hemma hos älskling och kollar på Stuart Little och äter lite godis, medan han är i garaget och fixar någonting. Försöker hålla mig från att dra på mig min onepiece idag igen, men den är bara så skön så jag vill ha på mig den mest hela tiden.

Men nu när jag endå har lite tid över, kan jag ju berätta lite kort om vad jag fått denna fina julafton osv.
Julaftons morgonen började hemma i gulldalen, och vi åt frukost osv. Sen kom min syster, bror och lilla anna och vi öppnade paket och åt jullunch. Då fick jag ett paket med plattång, locktång, vågtång osv. Sen åkte jag till min älskling, och kollade på kalle med honom och familjen där. Sen öppnade vi paket, och där fick jag en Onepiece (!) av älskling, och sen fick jag ett linne, presentkort på kicks, choklad, tjockstrumpor. Sen åt vi där, och sen for vi till mamma och martin i vikbäcken. Dom åt, och sen öppnade vi en massa julklappar. Och då fick jag pengar, men som jag bytte mot en mobil. En jättefin liten speciell tavla, presentkort på birsta, och ett presentkort på piercing.
Hade en as bra julafton, och igår myste vi en massa och åt middag hos mormor och morfar. Sen åkte vi ner till marie, och robin och peder börja dricka eftersom dom skulle på hotellet sen. Jag och moa gick hem till henne när dom dragit till Erika, och hon bytte om till sin onepiece hon också. Sen myste vi mest resten av kvällen, pratade en massor och åt massa godis osv.
Runt tre eller så kom våra kärlekar hem, så jag och peder åkte hem till honom och sov. Har haft en jätte bra julhelg med min älskling helt enkelt. Min fina älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar