söndag 12 december 2010

Wake me, I've had enough

Fick med mig julmust och lite godis hem när jag åkte ner med lucialinnet. Väntar på att klockan ska bli tio så jag kan kolla på big bang teorin.
Är fortfarande kluven om jag ska på skolan imorgon eller inte, vilket gör att jag blir fundersam om jag behöver somna i tid ikväll. Vilket gör att jag kommer somna alldeles för sent, och sen komma på imorgonbitti att det kommer bli tråkigt att ligga hemma hela dagen så jag kommer gå på skolan i vilket fall. Men då kommer jag vara trött, och när jag blir trött blir jag sur. Vilket kommer göra så morgondagen blir ett rent helvete.
Eller, så stannar jag helt enkelt hemma imorgon och sover ut. Vilket betyder att jag kommer vara glad!

Nog snackat om imorgon, sitter och kollar på I am legend och är lite halvrädd. Dom är ju helt cp på filmen, och jag fattar ingenting eftersom jag började kolla en halvtimme efter den börjat. Men funderar på att skippa big bang, och kolla klart på filmen istället. Bara eftersom han är lika ensam som jag är, huhuh.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar