fredag 24 december 2010

Save your tears for those left behind.

Kände mig alldeles förskräckligt ensam och övergiven igår, därav mitt godjävlajul inlägg. Vaknade för många gånger inatt av att folk skrev god jul, och jag hade telefonen vid örat. Men när pappa väckte mig imorseså var jag ändå pigg och glad. Typ.
Har hunnit kasta på mig några fula kläder, och plattat mitt hår. Har även hunnit äta den traditionella julgröten. Eller möjligtvis tomtegröten om det är så ni vill kalla det. Jag gillar inte gröt, men det var faktiskt gott idag. Faktiskt.
Nu väntar vi på att min syster + barn, och jossans andra bror ska komma så ska vi äta lite jullunch och öppna julklappar!
Sen ska jag åka och få några efterlängtade julpussar av världens finaste man. Förhoppningsvis blir det en fin dag. Förresten, god jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar