söndag 19 december 2010

Opportunity does not knock, then knock again, then leave a note saying, "sorry I missed you."

Har åkt skoter, letat gran, hittat gran, rivit mig i ansiktet pga granen, flygit av skotern, letat en till gran, gett upp, tagit en gran bara, halft dött på vägen hem från granletandet, halft förfrysigt mina kinder där ett tag, städat. Och nu ska jag åka till min mamma och skotta, äta middag osv. Sen ska jag mysa med min älskling innan han far till stora staden, damsuga och skura golven i gulldälen och sen sova.
Imorgon kommer jag dö på skolan eftersom jag ska sjunga, funderar starkt över en bail out. På tisdag åker jag nog in och bor med min älskling ett tag eftersom han är alldeles ensam den här veckan. Ska klämma in några av mina favoriter malin och fanny i detta också. Sen ska jag komma på vad i hela världen jag ska ge min bror i julklapp. Vill bara att all denna hysteri om julen ska vara över. Jag orkar inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar