torsdag 16 december 2010

Love me the most, when I deserves it the least.

Har duschat, lagat mat, ätit maten, men inte diskat. Ajaj.
Ikväll ska jag vara barnvakt åt min kära lillebror en stund, kolla på julkalendern också hade jag tänkt plocka ihop lite i mitt rum. Platta håret ska jag också göra.
Nu sitter jag och kollar på Big Bang, och saknar min fina pojke. Imorgon åker jag till stan och köper julklappar och lite annat tjaffs som behövs. Måste kliva upp runt halv nio, så det blir inte så sent ikväll. Gör ingenting, för jag är t r ö t t.

Känns skönt att det bara är måndag kvar, och då ska vi träna osv till öppethus och sen är det jullov. Behöver vila upp mig ett tag, och inte tänka alls på någonting som har med skolan att göra överhuvudtaget. Dock kommer min älskling jobba, så jag kommer nog inte ha särskilt mycket att göra men det löser sig alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar