måndag 13 december 2010

I'm safe up high, nothing can touch me.

Börjat skämmas litegrann eftersom jag fortfarande inte klivit upp ur sängen. Men det känns samtidigt lite som om jag vill säga och meningen med att kliva upp idag är..?  eftersom det är så rackarns kallt så man kan inte sätta foten utanför dörren, jag kommer ändå spendera resten av dagen/livet i min säng framför tvn&datorn och framförallt finns det absolut ingen att kliva upp för eftersom jag inte ens vet om det än någon annan hemma i detta hus.
Men jag har ju egentligen en anledning att kliva upp idag, mitt rum är fortfarande lika stökigt som igår. Eller nej, det är stökigare till och med. Så egentligen borde jag kliva upp, och städa det. Men jag tror vi båda vet svaret på om jag kommer göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar