torsdag 16 december 2010

If everything happened when and how we wanted it to, nothing would ever be worth waiting for.

Klev upp 6 imorse, och klev på bussen till hammarstrand halv sju. Kom på skolan runt tio över åtta och sen hade vi massa lektioner. Har tränat tills på måndag kväll också, vad i hela världen har jag gett mig in i? Iaf så kunde jag sluta en stund efter lunch eftersom dom skulle träna till trippelbollen osv och det är jag inte med i. Så imorgon är jag ledig, eftersom dom har trippelboll. Och då ska jag nog åka med erene och dom in till stan och handla sista julklapparna och sen åka hem med världens finaste älskling.

Gårdagen var fin, dock var jag så jävla trött och älskling är jätte sjuk så vi somnade efter vi ätit middag och sen låg vi mest och halvsov. Åkte hem till simons lägenhet och myste massor och sen la vi oss och sov igen. Jag ville verkligen inte kliva upp imorse, fattar inte hur peder klarar att kliva upp sex varje morgon...... Jag skulle vara helt död i huvudet om jag klev upp så tidigt varje morgon.
Hann som inte med att äta frukost imorse, så jag var rätt sur där ett tag idag också.. Hähähä. Men sen fick jag i mig lite socker och vart glad igen.

Nu ska jag snart hoppa in i en dusch, och sen ska jag träna lite tills på måndag tror jag. Ska laga mat osv idag också, panncakes. Ikväll har jag ingen aning om vad det blir, lite tv tittande möjligtvis? Sova? Jaja, det märks.

1 kommentar: